Leovet

Genom Kavlite Häst och hund har jag fått äran att bli sponsrad med produkter ifrån leovet som är ett tyskt märke.

Jag kommer skriva utförligt om varje produkt här i bloggen, så ni får en uppfattning om vad allting används till. Finns mängder med produkter till just en specifik sak.

Har redan en produkt av dessa som jag använt sedan tidigare som jag inte klarar mig utan inför tävling och på tävlingen.. Mirakel! Kommer under helgen om det :)

Leovet har en stor bredd av hästvårdsprodukter med högkvalite, därför känna det extra roligt att vara med och testa alla produkter. 

Hoppas ni kommer gilla att följa detta!





3 Kommentarer till "Leovet"

Saga Skriver:

Kul! Har alltid funderat på dom produkterna!

Svar: Verkar superbra!
Lina Dolk

2014-03-28 | 19:54:18
Anonym Skriver:

Vilken är det som är mirakel??:)

Svar: Kommer upp ikväll :)
Lina Dolk

2014-03-29 | 12:34:09
Mona Skriver:

Mirakel är verkligen Mirakel :-)

Svar: Lovar mirakel ;)
Lina Dolk

2014-03-29 | 22:46:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0