Lite info

Kommentar: Hej Lina !! 


Hur många ponnier har ni utbildat själva och tävlat? Hur många olika tränare har du haft? Började du på ridskola när ditt ridande startade? Hur många olika ridklubbar har du tävlat för? Har du bara tävlat dressyr eller har du tävlat hoppning också? 

Svar: Hej!
Ja det är några styckena nu. Våra egna som vi har ridit in är Comparettia (elins ponny) hon var 4 år när hon kom och inte inriden. Sedan tog vi föl på henne, Caramelle som Elin också red in. Föl nummer två var Casanova som jag red in! Elin köpte även Sir Owein som var inriden och gått 3 årstestet, men vi gjorde om allting med honom för vi ville göra det på vårat sätt och det var jag som red in honom. 

Sedan har jag haft andra ponnys som vi hjälpt till med träning / tävling för utbildning. 

Jag har tränat för Emelie sen jag var liten då Elin och Emma tränade för henne. Sedan tränade jag även för Camilla Toll regelbundet men nu rider jag endast för Emelie och Chris på Brolöten, och ibland för Mattias Jansson.

Jag har aldrig gått på ridskola, fick en egen ponny vid namn Viggen när jag var 4 år :)

De klubbar jag tävlar för är Flensbygdens RF, Nyby-Torshälla och nu för Årsta- Runstens Sportryttare

Jag har faktiskt felfria rundor med både Casnova och Sir Owein ifrån hopptävling. Man var ju tvungen att testa ;) 





1 Kommentarer till "Lite info"

Madde Skriver:

Hej! Jag har ett problem med min ponny. Han slår med huvudet när jag rider. Det är inte alltid men det är oftast när jag måste ta igenom honom i höger sida. Vi har varit hos veterinärer och dom har grejat och fixat med honom men det hjälper inte... Det spelar ingen roll om jag är lätt eller inte mer bestämd i handen. Har du något tips? Jätte bra blogg föresten!! =) MVH Madde

Svar: Har du kollat tänderna hos tandläkaren på honom?
Lina Dolk

2014-03-08 | 08:55:08
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/maddesvardag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0