Min prinsessa och min kung

Borta bra med hemma bäst!
Bytte om direkt och gick ut gick en promenad med Oj Oj. Vår veterinär Axel och hans fru (lägligt passande vår Equiterapeut) Kathis var ute och kollade på Oj Oj och tog Häftklämmerna. Det hade gått väldigt bra och såret såg fin ut  och gått ihop bra - skönt!! 

Hoppade sedan upp på Jouleen och joggade ett pass för Elin. För att vilat mån-tor helt och endast blivit longerade fre-lör så är jag jättenöjd! Man behöver inte längre hålla i henne och "bära" runt henne. Utan nu lättar hon av utan att älga iväg och håller balansen själv. Framsteg!

Skrittade sedan ut henne en sväng och bara njöt! 

Schabrak ifrån Equiline
Hjälm (min gamla solbekta) JW
Träns Dyon
Västen har jag haft sen jag red Lilla prim 







0 Kommentarer till "Min prinsessa och min kung"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0