Nu tar vi kväller

Ikväll åt vi middag med Emelie, Lisa, alice, emmy och Conny, mycket trevligt!

Har precis tagit en varmdusch och bäddat ner mig i sängen, exakt nu släpper jag dagens ritt och börjar ladda inför imorgon.

Startar klockan 11.06, och rider Fei Mästerskap för Juniorer, helt nya domare mot idag.
Jag har faktiskt aldrig någonsin hunnit ridit igenom detta program hemma på träning ännu. Kan bli intressant! Allting har gått så fort och vi är väldigt noga med att Jouleen får sin vila och återhämtning, därav kommer vi in på banan utan ens ridit igenom det hela..

Men men bara gilla läget och göra sitt bästa, mer går inte att göra. Emelie lämnar oss även nu och åker vidare till Holland tidigt imorgon bitti, glad att jag har haft med henne fredag och lördag iaf,och önskar henne lycka till på resan.

Elin fodrar,promenerar och mockar åt damen imorgon också klockan 6, så jag får vila lite extra. Men jag kommer vara i stallet 07, ska hjälpa Alice att sy OpMans knoppar. Sedan ska jag spana in några ekipage och efter det börja med mitt.






3 Kommentarer till "Nu tar vi kväller"

Wivi Skriver:

Du har varit så duktig idag Fortset i dom spåren så ridet du säkert Falsterbo snart hela Sverige hejar på dig 😂😘

Svar: Haha vem vet ;)
Lina Dolk

2014-03-22 | 23:07:24
Maja Skriver:

Lycka till imorn!

2014-03-23 | 00:07:55
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Amanda Hellman Skriver:

Ni verkar vara ett så himla glatt och härligt team! Ni samarbetar så himla bra, så kul att läsa!! Lycka till fina ni!

Svar: Tusen tack :)
Lina Dolk

2014-03-23 | 00:34:54
Blogg/Hemsida: http://perfectpony.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0