Programridningen

Programridningen kunde knappt gått bättre, Jouleens bästa ritt någonsin. Bra känsla igenom hela trots missar.
Vi red ihop nästan 73%! Det roliga är att Lotta dömde i Södertälje nationell förra helgen så hon kom med färsäkt öga för vad som krävs att fajtas i dessa klasser. 
 

Jag och Alice!

Fina tjejen


Outfit


Texas var fin! Dock så exploderar han för att han laddar så mycket i galoppen haha. Men det kommer ge med sig senare.






Hur snygg är han inte? Värsta sportponnyn! 

Moa och Flippan som red ihop 68.9% i La:1!

Anngelica och hennes 5åring. Jättefin galopp!

Alice och Emmy  med OpMan!
 
Vi var 12 st som red idag och alla verkade glada och nöjda- roligt! 
Superkul att kunna samlas ett gäng på alla nivåer och hästraser och ha en dag tillsammans.
Tack Lotta för idag!
 


5 Kommentarer till "Programridningen"

Karin Skriver:

Vad fick du för procent med Texas?

Svar: 65% :)
Lina Dolk

2014-03-15 | 16:08:02
Fanny Skriver:

Grattis till de fina procenten och lycka till på tävlingarna!

Svar: tack snälla!
Lina Dolk

2014-03-15 | 17:24:40
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

Hejhej! hoppas allt är bra, grattis till dom fina procenten. Jag anmälde en tävling idag (LA debuten;) haha) och såg att en ponny som du träna för några år sen var anmäld i samma klass, Kilian, för visst red du en som hette så? fux/brun eller nåt sånt :) kram

Svar: Hej! tack! Vad kul med debut, hoppas det går bra för dig! Ja Kilian har jag haft hemma =) kram!
Lina Dolk

2014-03-15 | 17:36:58
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
alice Skriver:

Grattis !! Dom flesta dömer några procent högre i en programridning, och är betydligt hårdare i sin bedömning på tävling. Men lycka till på tävlingen!

Svar: Ja alltid lättare på hemmaplan.
Lina Dolk

2014-03-15 | 21:21:44
Anna Skriver:

Hur får du den där "bågen" på dina knoppar? Jag tycker att jag försöker men får aldrig till dem. Tipsa gärna hur du gör!

Svar: jag har film om du söker som ligger uppe hur jag knoppar I bloggen =)
Lina Dolk

2014-03-16 | 13:32:20
Blogg/Hemsida: http://anniscarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0