Roligt!

Kommentar:
 
"Först och främst stort grattis att du hamnat i OBS-truppen det förtjänar du verkligen! 
Men sen vill jag också tacka dig för en underbar blogg och för att du är en sådan stor inspirationskälla för mig. Var inte det minsta intresserad av dressyr förut jag gjorde det eftersom hästarna inte förtjänar att bara slarvridas och tävlas.Sen började jag med fälttävlan och jag hatade att det var dressyr med men det var ju bara att hålla god min. Sen en dag av en slump hittar jag hit jag lånade min syrras dator och din blogg var uppe då. Där hittade jag så mycket inspiration så nu går det faktiskt riktigt bra i dressyren jag planerar mina pass väl och har en väldigt klar plan över tävlingar och vilka rörelser jag ska lära mig. Jag vill verkligen tacka dig för det för tack vare dig hittade jag det roliga i dressyren och jag och mina hästar utvecklas mer och mer våra procent bara öker hela tiden. Tack så otroligt mycket, din blogg är min största inspirations källa även fast jag inte äns är dressyr ryttare! "
 
Detta gör det hela ännu roligare att blogga och dela med sig av min vardag! Stort lycka till!
 
 
 


0 Kommentarer till "Roligt!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0