Svar på frågor

Fråga: Hade du donaten på tävlingen? Trodde du hade tröttnat på den? Eller iaf ville ha nåt lite mer annorlunda? =)
Svar: jag jag fick återgå till donaten för att den med flätor släppte sist jag tävlade. Har rätt lång och tjockt hår så svårt att få det sitta hårt. Men den med flätor är snyggare tycker jag :)
 
Fråga: Kul att se att din skänkel (häl) blivit så mkt bättre, glöm dock inte att titta upp! På varje bild är ögonen i backen :)
Svar: tack! Skänkeln är bättre och blicken jobbar jag på. Men ingen domare skriver något om min blick, jag kollar upp bättre på banan ;)
 
Fråga: Hej Lina! 

Grattis till segern! Roligt att det går så bra för dig. Jag undrar om det är någon karenstid på ICE VIBE eller om man kan använda dem på nationella tävlingar? 
Tack för en rolig och väl uppdaterad blogg! :)

Svar: tack snälla! 
Jag har letat efter om man får använda ice-vibe på tävling men har inte hittat något om det, så jag vågar inte..
Men skulle gärna vilja! Så om någon vet om man får eller inte säg gärna till :)
 
Fråga: Haha du får inte ta det här på fel sätt men det är riktigt skönt att se att till och med du gör roliga miner när du rider har nästan aldrig sett det. Själv så går det väldigt lätt för mig att göra det, självlärd expert helt ärligt. 

Som sagt ta det inte på fel sätt tycker det är jättekul med grimaser (treårings mognads nivå här)

Svar: haha ja inte lätt och hålla ansiktet hela tiden, så mycket annat att ha koll på ;) koncentrera mig såpass och då kommer minerna ;)
 
Fråga: När får jouleen komma upp på headern?:)
Svar: jag kan ingenting om hur man fixar en blogg, så Frida hjälper mig, hon är ett geni på det hela ;) men absolut så ska Jouleen få vara med .
 
Fråga: Ska du vara med på storhäst-SM till sommarn i år?:) 
Svar; jag hoppas jag och Jouleen lyckas kvala in till Junior SM ! 
 




5 Kommentarer till "Svar på frågor"

Fanny Skriver:

Ice Vibe är ju bara en sorts kylskydd, inga kemikalier man behandlar hästen med så jag förstår inte hur det skulle kunna vara förbjudet.

Svar: Vibration som finns att sätta på som jag undrar mer om..
Lina Dolk

2014-03-06 | 08:42:40
Anonym Skriver:

Hur gör du för att hålla full fokus på tävlingsbanan och framridning? Fin blogg!! :)

Svar: Jag fokuserar bara på mig själv och hästen jag rider samt följer min plan :)
Lina Dolk

2014-03-06 | 12:34:48
Fanny Skriver:

Vibrationer är inte heller kemikalier. Det är ju inte förbjudet att massera hästen under ett meeting, eller hur? Man kan ju inte heller påvisa användningen på något sätt så det skulle inte ens i teorin gå att avgöra om någon använt dem eller inte om de var förbjudna.

Svar: Jag har aldrig sett någon använda dom på meeting så jag vill inte göra det utan jag vet att det är helt hundra. Får kolla upp det :)
Lina Dolk

2014-03-06 | 17:32:00
Blocher Skriver:

Vibrationerna måste väl drivas av elektricitet om jag inte har fel? Att de laddas eller är batteridrivna? Det är 96timmar karens i så fall :)

Massage är tillåtet om du gör det 'för hand' men inte om du skulle lägga på en massage platta som då drivs på elektricitet :)

Svar: Det stämmer!
Lina Dolk

2014-03-06 | 21:00:13
Blogg/Hemsida: http://blocher.blogg.se
Fanny Skriver:

Jaså, jag visste inte att det fanns en "elektricitet-regel". Då vet jag det :)

Svar: Tur man får veta innan man tar med på tävling :)
Lina Dolk

2014-03-07 | 08:13:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0