Träning på banan Åstorp



6 Kommentarer till "Träning på banan Åstorp"

Anna Skriver:

Jag är så imponerad av dig, din vilja & kämparglöd.

Trots att du är ett par år yngre än mig så är du en av mina inspirationer, du får mig motiverad att bli bättre som ryttare och träna för att utvecklas. :)

Jag tycker att du är grym, du visar verkligen vart skåpet ska stå om man säger så. Det ska bli super kul att följa din resa/tävling i helgen och jag håller alla tummar och tår att de går bra.

Lycka till & fortsätt med det du gör,för du gör det bra! :D

Svar: Vad roligt att få läsa detta, tack snälla, set värmde!
Lina Dolk

2014-03-22 | 00:36:21
Blogg/Hemsida: http://anniscarlsson.devote.se
Sandra Skriver:

Du har verkligen talang. Själv tror jag att du kan vara en av våra framtida Grand Prix-stjärnor ;)

Svar: Haha vem vet vem vet ! Tack snälla :)
Lina Dolk

2014-03-22 | 07:10:13
Blogg/Hemsida: http://ponnylover.blogg.se
Sofia Skriver:

Du har fått så fin sits!!! Grym är du Lina :)

Svar: Vad roligt att höra! Tack!
Lina Dolk

2014-03-22 | 08:31:26
Matilda Skriver:

Grattis till den fina procenten!

Svar: Tack!:))
Lina Dolk

2014-03-22 | 09:08:00
Alva Skriver:

Men herregud Lina! Du är så jäkla bra! =) Jouleen har blivit helt fantastisk. Jag kommer ihåg hur hon såg ut när ni precis hade köpt henne, vilket inte alls var så länge sen, och nu är hon nästan som en helt annan häst! Du visar verkligen hur extremt duktig du är genom att ha fått Jouleen så himla bra =) Kram på dig och lycka till imorn! =)

Svar: Haha tack! Jouleen har utvecklas massor!:)
Lina Dolk

2014-03-22 | 12:02:21
Sofie Skriver:

Jätte jättefin!Ni har verkligen utvecklats massor!(även om ni såklart var fina från början också) Håller med om att du sitter superfint och stilla. Lycka till idag!

Svar: Glad jag blir att det börjar synas! Tack!
Lina Dolk

2014-03-23 | 09:35:38
Blogg/Hemsida: http://sofieanderssondressyr.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0