Träns

Måste in till Kvalite Häst och Hund denna vecka och hämta mitt nya Dyonträns till Jouleen. Hon måste börja gå med det nu så jag inte byter direkt innan tävling. Man ska aldrig ändra viktiga saker på utrustningen strax innan tävling det kan bli ett onödigt orosmoment. Allting ska vara utprövat innan så både häst och ryttare är nöjda.

Även om jag tävlar på kandar så ska tränset med då jag kommer jogga henne på plats nästa fredag med tränset. 

Måste även gå igenom skåpet med alla saker. Det blir inte bara debut på nationellnivå för Jouleen och mig, utan även första meetinget med storhäst!
Ska bli intressant hur Jouleen tar allting med resa, övernattning och tävling två dagar på raken. Bra uppladdning inför Hästhagen i Påsk. 




1 Kommentarer till "Träns"

Jolin Berg Skriver:

Är inte det där Carina Hedins häst? Eller har hon sålt henne? :)

Svar: Nu är hon min :) köpt henne av Carina!
Lina Dolk

2014-03-15 | 11:36:38
Blogg/Hemsida: http://jolinberg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0