Att lära sig program

Många av oss kollar säkert igenom stallbackens hemsida när vi ska lära oss dressyrprogrammen.

Men nu finns det en uppdaterad sida där varje del ritas för en
http://www.dressyrprogram.se/#



Superbra! Alla programmen är inte med ännu men de kommer med all säkerhet upp snart tror jag. 


Fast något som är viktigt är att även läser dressyrprotokollet så man inte missar de små detaljerna.

Kul med en förnyad variant om hur man kan lära sig vägarna lätt! Jag brukar även kolla på youtube på en ritt i det programmet jag ska rida för att se helheten också!



1 Kommentarer till "Att lära sig program"

Miranda Kedbäck Skriver:

Det verkar vara ett betydligt mer lättläst och lättillgängligt system, tummen upp! Jag gillar att man kunde scrolla fram tre bilder i taget, istället för att behöva se alla bilder på en gång. Synd att inte alla program är ute än bara.

2014-05-28 | 09:00:00
Blogg/Hemsida: http://mirandakedback.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0