Håret

Mitt hår hade jag ju förut i flätor som jag snurrade ihop, men jag har för tjockt hår så att det ska sitta som berget undet ritten.
 
 
 


4 Kommentarer till "Håret"

Julia Skriver:

Hej! Grattis till segern i går! Skulle du kunna skriva ett inlägg på bra reg/nat tävlingar på ponny? (Jag förstår om du inte har tid att skriva det nu när du är borta!)

Svar: Hej!Tack så mycket. Gripen har nationellt/regionalt meeting som är bra som första meeting att åka på. Kolla upp det! jag har ridit det med både casanova och Oj Oj, kram!
Lina Dolk

2014-05-18 | 09:14:26
Alva Skriver:

Hur får du håret så jämnt och fint runt donaten? =) Jag har också tjockt hår som du men för mig blir det alltid ojämnt =/

Svar: öva öva öva :P man får dra åt ordnetligt
Lina Dolk

2014-05-18 | 12:53:54
krisse Skriver:

riktigt fint.

Svar: Tack!
Lina Dolk

2014-05-18 | 14:50:38
Blogg/Hemsida: http://bikinipop.blogg.se
Anonym Skriver:

Vilken klass måste man rida för att kvala ponny sm? O vilken % du måste rida på?

Svar: 64% två gånger på nationellnivå!:) och storhäst 65% två gånger :)
Lina Dolk

2014-05-18 | 16:38:34





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0