Missar

Missar missar missar. Besviken och less. 62.7% 

Jullan var taggad innan och då vågade jag inte riktigt påverka henne.

Släpper detta och fokuserar om på Valle nu.






2 Kommentarer till "Missar"

Fanny Skriver:

Vet exakt hur de känns, så har det varit för mig på 3 tävlingar nu :(
Men det är bara på´t igen, imorgon har du en till chans! :D

Svar: Trist! Men som du säger På't igen ;)
Lina Dolk

2014-05-01 | 14:37:57
Blogg/Hemsida: http://merlinsdagbok.horseworld.se
Alva Skriver:

Det är sånt som händer! Jag lovar dig att det kommer gå jättebra för er när ni blivit vanare på den nivån! Glöm aldrig att du är en fantastisk ryttare som tagit Jullan så långt på så kort tid. Du är en av den bästa juniorryttarna i Sverige, även om det inte alltid syns på resultaten. Du är en framtida stjärna, Lina. När det går dåligt kan du tänka på att det iaf går bättre än för en del andra. Min ponny kan allt för att gå nationellt, han är jättefin, när han går som han ska, men problemet är att han stegrar, bockar, sparkar bakut, snurrar runt, tar ut frambenet och skrapar i marken. Allt för att slippa jobba. Så gör väl Jullan iaf inte? ;) Vi hoppas på en bättre ritt imorgon!

Svar: Absolut sådant händer. Det är mig själv jag är besviken på som inte kunde reda ut det och blev passiv. Tack för pepp!
Lina Dolk

2014-05-01 | 14:45:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0