Nytt nytt nytt

Snygga prisvärda västar ifrån Covalliero finns nu på Maskincenter.

Finns uppsättning så man kan matcha med schabrak, huva och benlindor! 
Pris 425kr




Matchande benlindor





6 Kommentarer till "Nytt nytt nytt"

Fanny Skriver:

Oj det var då ett överkomligt pris för en snygg väst! Går den att beställa online?

Svar: Jag ska kolla med Ellen!:)
Lina Dolk

2014-05-15 | 14:50:57
Matilda Skriver:

När åker ni i morgon?

Svar: Efter lunch :)
Lina Dolk

2014-05-15 | 17:34:29
Madeleine Teland Skriver:

Vad finns det för matchande benlindor till den klarblåa outfiten? Har schabrak och matchande luva och fundera på en väst och ett par benlindor till, men där jag köpt mitt finns inga benlindor som passar. Jag gillar verkligen deras saker, billigt och snyggt och bra kvalitet på det jag har testat sedan tidigare.

Svar: Ja det finns!:) även matchande grimma ;)
Lina Dolk

2014-05-15 | 23:08:12
Madeleine Teland Skriver:

Kolla gärna om det går att beställa online, isf jag jag en beställning på ett par blåa benlindor som kommer direkt ;-)

2014-05-15 | 23:44:31
MaskinCenter i Sparreholm AB Skriver:

Så roligt att ni gillar våra fina västar, riktigt bra pris på dom! Jag-Ellen, undersöker just nu om vi kan skicka paket med Dhl och att kunden betalar samtidigt som kunden hämtar paketet, i så fall skulle vi lätt kunna skicka det kunden önskar, i det här fallet västen! (Vi har ju ingen internetshop, inte ännu i alla fall) Vi som företag vill gärna hålla en hög service och försöker hjälpa alla kunder så gott det går. Väntar nu på att en säljare från Dhl ska ringa upp mig, återkommer med svaret i nästa vecka och hoppas självklart på att vi kan lösa detta. Vore väldigt roligt! Är det någon annan som har ett bra förslag på hur vi enkelt skulle kunna skicka varor till kunder, och få betalt så tar vi gärna emot dom tipsen! / Mvh Ellen MaskinCenter i Sparreholm 😃

2014-05-16 | 10:19:48
MaskinCenter i Sparreholm AB Skriver:

Japp det finns matchande benlindor. Dom rosa och bruna finns i lager hos oss på MaskinCenter i Sparreholm, dom ljusblå samt marin är påväg till generalagenten och sen ska dom skickas ut till oss återförsäljare. Har dock inte fått något leveransdatum. Men så fort dom kommer in till oss kan Lina lägga ut det på bloggen, så hoppas vi att vi även kan skicka iväg ett par benlindor till kund, se inlägget ovan! /Mvh Ellen MaskinCenter i Sparreholm 👍😃☀️😄🐎

2014-05-16 | 10:49:02





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0