Planen

Vi har ändrat lite på upplägget, med facit i handen så behöver jag och Jullan mera rutin på tävlingsbanan tillsammans när det väl gäller. Jag är rätt bra på att slå till när ingen tror på mig, men när jag har lite press på mig så tappade jag min styrka som ryttare - att vara bra på att tävla!

Jag måste bli säkrare på att kunna agera på banan. Jullan var rätt spänd under dessa två dagar, och jag blev lite förvånad och osäker på vad jag skulle göra och lät det hela rinna ifrån mig. 

Nu får E-type tyvärr avanmälas till Brolötens tävlingar, och vi åker istället till Karlstad och startar ett meeting med Jullan.  

E-type har hela livet på sig medan det gäller elitsatsning för mig och Jullan här och nu! 

Fokus och målvetenhet är det som ska ta oss vidare :)




2 Kommentarer till "Planen"

Nora Bååth Skriver:

Ni är så galet fina tillsammans och du rider super bra!
Kram

Svar: Vad roligt att få höra! Tack!
Lina Dolk

2014-05-05 | 22:08:56
Blogg/Hemsida: http://norasfoto.se/
my Skriver:

Sjukt fina! :)

Svar: Tack så mycket :)
Lina Dolk

2014-05-05 | 22:27:51
Blogg/Hemsida: http://monkiapa.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0