Programridning

Hästarna är fodrade och utsläppta i sina gräshagar, själv är jag påväg till skolan!:)

När jag kommer hem så är det fullfart att hjälpa till att oedningställa allt för programridningen, sedan ska jag göra Jullan lite extra fin. Behöver rida fram lite längre idag då hon hade sin vilodag igår, lite opassligt men eftersom det är tävling i helgen var hon tvungen att få vila helt ifrån ridningen.

Linnea har nog med sig sin kamera så jag hoppas kunna visa bilder efteråt :)





3 Kommentarer till "Programridning"

Heidi Skriver:

Hej!

Ska du vara med och tävla på nationaldagstävlingarna på strömsholm? :)

Svar: Hej! Ja jag tävlar torsdag och fredagen där :)
Lina Dolk

2014-05-13 | 11:02:30
Blogg/Hemsida: http://hoofsteps.blogg.se
Matillda Skriver:

Vad hände med filen från Lussan träningen?

Svar: När jag laddar upp blir det jättedålig kvalite försöker lösa det men det funkar inte :/
Lina Dolk

2014-05-13 | 13:43:10
Matilda Skriver:

Okej då förstår vad tråkigt

2014-05-13 | 14:22:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0