Så kan det gå

Åker hem efter två tunga tävlingsdagar. Det har inte gått min väg och jag har gjort för mycket ryttarmissar helt enkelt. Det är riktigt svårt att sitta på dess stora hästar och få allting att klaffa. De är superkänsliga och minsta lilla man sitter fel eller håller för hårt/lättar av för mycket så blir det missar. Gör man rätt däremot så blir det super. Vi måste komma dit.

Jag måste rida som jag kan, min stora styrka som ryttare är att jag kan tävla och är bra på att visa upp hästar.
Men denna gång misslyckades vi tyvärr. Absolut inga katastrofritter utan alla över 63% men jag har högre nivå på mig själv och satsar högre än såhär. 

Fick väldigt fina kommentarer på Julöan idag ifrån domarna att de tycker hon och jag är ett ämne för framtiden! 

Mycket har jag iaf lärt mig och nu ska jag sätta mig ner och göra en plan över allting.

Willands har annars bjudit på trevlig tävlingsplats där man sett otroliga hästar och talangfulla ryttare. 





1 Kommentarer till "Så kan det gå"

Alva Skriver:

Som du skriver så kan det gå. Det är bara på´t igen nästa tävling! Om ni inte avancerar i landslaget i år så kommer ni göra det nästa år! =)

2014-05-02 | 15:02:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0