SM

Jag fick rätt med min medaljdelning ;) guld till Patrik, silver till Jeanna och brons till Cecilia!

Patriks ritt var verkligen wow! Vilken uppvisning han levererade! Imponerande.

Emelie red ihop hela 69% och slutade på en totalt 12e plats på SM. För en vecka sedan visste hon inte ens om hon skulle kunna starta, det är strongt gjort. 
Fina ritter visades men många hade missar i sina uppvisningar, inte så konstigt med denna regn som pågick hela tiden samt alla paraplyer och filmakameror. Kristian år Biggles fick tyvärr inte visa vad de gick för idag då Biggles tappade fokuset helt när ett sto kom ner till framridningen brevid banan. Synd för dom! Det såg riktigt bra ut i ridhuset innan. 

Nu ska jag träna Jullan för Emelie, bara en sådan sak att hon faktiskt tar sig tid med två lektioner under hennes SM helg är heder!:)




1 Kommentarer till "SM"

Rebecca Skriver:

Jätte fin header! :)

Svar: Tack, min vän Frida som fixat min blogg :)
Lina Dolk

2014-05-11 | 17:04:07
Blogg/Hemsida: http://byrrebecka.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0