Träningen idag

Idag låg fokuset på kontroll och de små "symaskinsstegen" som Emelie kallar dom. Kontroll kontroll hela tiden, Jullan ska inte springa iväg för att jag lättar handen utan för att jag lägger om bena! Hon måste vänta mera på mig. 


Leopardbootsen hängdes med idag också, en idag fick Jullan bära dom. De är ju så snygga! Finns på Kvalité häst och hund i Flen

Bär min gamla träningsstövlar då dragkedjan gick sönder på mina lackstövlar! Så nu hoppas jag verkligen att de blir lagade tills på fredag..

Byte i action






Zlatan blir helt till sig när han får se Emelies, han piper och stutsar runt helt upp i varv, haha

Etype var det samma jobb som med Jullan.








Fina Zlatan som är med oss jämt och ständigt 


2 Kommentarer till "Träningen idag"

Rebecca Skriver:

Vad tycker du om ridbågen? Har funderat på att prova, men har inte kommit till skott än. Vore jätteintressant att höra vad du tycker! Tack för en mkt läsvärd och intressant blogg!

Svar: Detta är resårband som ger mer naturlig sits än bågen , bandet är mycket bekvämare att ha på sig :) tack !
Lina Dolk

2014-05-14 | 21:28:15
Linn Skriver:

Har inte Jullan biffat till sig lite? Tycker allt att hon har blivit lite rundar! Hon är verkligen jättefin!

Svar: Kul att du ser det! Hon har satt muskler och fett nu :)
Lina Dolk

2014-05-15 | 15:21:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0