Vila

Efter ett meeting får mina hästar alltid två helt fria dagar i hagen utan någon ridning alls, det behöver dom få för att få återhämta sig och vila huvudet och kroppen.
 
Sicken tur att jag har andra hästar att rida då jag själv gärna tränar varje dag ;) Och denna vecka är lite bättre än alla andra, Oj Oj ska nämligen igång och travas samt galopperas efter att ha blivit skrittad i två veckor uppsuttet! Som jag har längtat efter det. Även om segrarna med Jouleen var helt fantastiska så betyder det mer att se Oj Oj (samt de andra hästarna) pigga och glada hemma.
 
Har en heldel att ta hand om packningen som behöver komma i ordning, sedan kommer Linnea hit och rider med mig ikväll. Vi fick inte nog av varandra i helgen haha.
 
 
 
 


1 Kommentarer till "Vila"

Matilda Skriver:

Fortsätt gärna med att lägga upp veckoplaneringen.

2014-05-19 | 11:01:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0